Våte historier - wetstories.ueuo.com

Mail meg:

Hyttejenta Nr. 8 av Geiri

Nr. 8

I oktober, altså samme sommer som da Hyttejenta var syk og tissa i bleie, lå vi i telt. Det var en nokså varm og lun kveld, selv om den første nysnøen kom helga før. Den hadde nå smeltet, og temperaturene hadde igjen steget til over ti grader. Vi hadde satt opp teltet et stykke unna gården hvor hun bodde. Teltet var det jeg som hadde med, og da jeg og min far var ferdig med å sette det opp og faren min hadde dratt, krabbet jeg og Hyttejenta inn i vårt lille hjem. Klokka var da ca. ni om kvelden, og sola hadde akkurat gått ned bak det høye fjellet like bortenfor. Det første hun sa var at det ikke var noe gulv i teltet. -Er det så farlig da? sa jeg. -Nei vi har jo liggeunderlag, og så slipper vi jo å gå ut av teltet for å tisse! Dette hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men så for meg at det kunne bli en hyggelig natt.

Jeg hadde med en hodelykt som belysning og jeg bandt den opp til en av stengene i taket. Vi pakket ut soveposene og la dem på hvert sitt underlag på det duggvåte gresset. Vi begynte å kle av oss, vi tok av oss alt bortsett fra trusa. Jeg syntes tydelig brystene hennes hadde vokst litt i det siste, men dette var noe jeg egentlig ikke ville snakke med henne om, så jeg holdt det for meg selv. Hun hadde en hvit truse på seg, utrolig søt, nesten boxer, men den gikk ikke noe særlig nedover bena, det var som om den var kappet på linje med kjønnet hennes. Den var tydelig ny, og hadde bilde av Snoopy på venstre side. Hun så at jeg så på den. -Litt barnslig kanskje, men veldig god! sa hun. -Og søt! sa jeg. Vi begge lo litt av det.

Vi krøp ned i posene og begynte å snakke sammen. Naturligvis snakket vi om forrige gang vi var alene sammen. Hun sa hun hadde ikke tissa på seg siden det. Hun sa det var deilig å tisse i bleie, og hun hadde prøvd å bruke én en dag. Dessverre tror hun moren merket det, hun så så rart på henne hele den dagen, og hun gjemte bleiepakken til lillebror inne på rommet hans. Dermed hadde hun tatt den av seg tørr, bortsett fra litt hun hadde klart å sluppet med det samme hun tok den på seg. -Jeg har ikke tisset siden i mårres, sa hun. Jeg spurte om hun måtte veldig, men hun sa hun ikke måtte helt enda. Hun ville ikke ta med seg drikke eller drikke mye før hun dro, hun var redd moren hadde oppdaget hennes glede for det våte. Jeg hadde heller ikke med noe å drikke, så vi fikk bare ta tiden til hjelp.

Hun sa hun likte godt å gå lenge å se hvor lenge hun kunne holde seg, men var blitt redd for at moren skulle merke det, så hun hadde ikke gjort det på en god stund. Etterhvert begynte det å bli nokså varmt inne i teltet, det var jo ganske lite og vi hadde ikke alle lufteventilene oppe. Vi krøp ut av posene og la dem tilbake i sekken som var plassert i ytterteltet. Vi la oss nå på bare liggeunderlaget. Som pute brukte vi noen klær vi hadde i en tøypose. Vi lå med ca. 15cm. avstand mellom liggeunderlagene, men hun kom nokså fort over til min side for å "kose" litt. Vi brukte jo å gjøre det når vi var på tomannshånd, altså "utforske nye arealer", ta litt på hverandre, klemme litt, og kanskje til og med noen kyss. Vi var jo i slekt, og klar på at vi ikke var, eller skulle bli kjærester. På en måte førte det til at vi var sikrere på hverandre, vi kunne gjøre hva som helst, vi kunne ikke bli kjærester uansett.

Dette plagde ikke henne i det heletatt, derimot hadde det av og til hvert et sårt punkt hos meg. Når jeg tenker på hvor fint vi kunne hat det sammen. Men det kunne vi altså ikke, så dermed fikk jeg bare legge meg ned å nyte at hun var i "den eksperimentelle fasen"! Det var jo deilig for en gutt som var kommet i puberteten å få slik behandling av ei jente. Hun, på sin side, visste jo ikke helt hva sex var den gangen, noe jeg var klar over. Men vi hadde det jo veldig koselig der inne i teltet, selv om vi ikke akkurat gjorde "det".

-Jeg begynner å bli tissetrengt, erklærte hun. Jeg tok sjansen og satte hånden min midt mellom bena hennes utenpå trusa. I mine inderste tanker håpet jeg hun skulle slippe noen dråper mens jeg holdt henne der, men det skjedde ikke. Hun bare smilte til meg og kysset meg på kinnet, dermed la hun seg tilbake på underlaget sitt. -Jeg er trøtt, jeg vil prøve å sove litt, sa hun. Hun la seg over på siden med ryggen mot meg og med knærne litt bøyd, som jeg ofte hadde sett henne ligge når hun sover. Etter en stund kom hun på noe, og satte seg opp igjen. -Jeg burde kanskje ta av meg denne, i tillfelle jeg tisser, sa hun. -Det er ikke bra om mamma ser trusa mi tissevåt nå. Hun dro av seg trusa og la den oppå sekken i ytterteltet. Hun gjorde tegn til meg at jeg skulle gjøre det samme, og jeg tenkte "hvorfor ikke?"

Nå lå vi der, helt naken på hvert vårt liggeunderlag. Jeg hadde slukket lyset, så det var ganske mørkt der inne. Jeg hadde blikket på baken hennes som lå vendt mot meg. Jeg visste at hun var tissetrengt, og ville antakelig tisse der inne i teltet mens jeg så på. Jeg lå der for meg selv å tenkte på hvordan det ville hvert å bare la tisset renne der jeg lå, jeg begynte nemmelig å måtte tisse selv. Jeg bare slapp det ut. Det rant ut på liggeunderlaget og ned i gresset. Om hun hadde sovnet vet jeg ikke, men i alle fall våknet hun til og snudde seg og så på hva jeg gjorde. Hun tok fram den ene hånda og strøk meg over kinnet mens hun ristet litt søtt på hodet. Deretter la hun hånden sin i den dammen jeg hadde laget ved låret mitt og smørte tisset mitt over kjønnet sitt. Jeg ble opphisset av det jeg så. -Nå må jeg! sa hun. Jeg ventet at hun skulle begynne å tisse, men i stede kom det en fjert fra baken hennes og latteren nådde nye høyder.

Mens vi lo, krøket hun seg sammen og hold seg i skrittet. -Oi sann, det kom visst litt! sa hun. -Jeg vil sove, sa hun. Og dermed la hun seg over med ryggen til meg igjen. Jeg skjønte henne godt, jeg visste hun var svak for å tisse på seg mens hun sov. Øynene var blitt vant til det dårlige lyset, så nå kunne jeg se tydeligere på henne. Hun sovnet ganske fort, hun snorket litt, men ikke høyt, egentlig bare utrolig søtt. Jeg så en trekning i kroppen hennes, og så kom det. Det sildret ut av henne, ned på underlaget og ut i gresset, hun tissa på seg. Hun sov fortsatt, og det flommet ut av henne. Jeg hadde aldri sett henne tisse så mye. Da hun var ferdig kunne jeg ikke unngå å ta på det glinsende låret hennes som nå var vått av hennes eget urin. Hun våknet. Hun ble overasket først, men så skjønte hun hva som hadde skjedd og hun bøyde seg over og kysset meg.

Hva som videre skjedde ville hun ikke at jeg skulle skrive her på forumet, så jeg må dessverre avslutte brått denne gangen, uten detaljene etter hendelsen. Men dere kommer til å få høre mer om hyttejenta i fremtiden hvis dere bare følger opp og forteller deres opplevelser! God skriving!