Våte historier - wetstories.ueuo.com

Mail meg:

Hyttejenta Nr. 10 På sykkeltur av Geiri

Hei alle sammen!

Jeg vet at mange av dere liker disse historiene, og her kommer en av de nyeste av mine opplevelser sammen med Hyttejenta.

Det skjedde for omtrent en måned siden, dvs. 1,5 år etter hendelsen i jula. Jeg var tilfeldigvis ved gården på vedarbeid sammen med min far. Hyttejentas bror kom bort og hjalp til å stable veden i sekker. Etter vi var ferdig gikk jeg bort og spurte Hyttejenta om hun ville bli med på hyttetur.
Hun ble med, og etter en del pakking dro vi avgårde.

Det første stykke består av omtrent 3km halvdårlig grusvei. Vi brukte vanligvis å sykle, men hennes sykkel var punktert. Jeg spurte om hun ikke bare kunne sitte på med meg, og dermed ble det til at vi begge syklet på min sykkel. Hun satte seg opp på sete, mens jeg begynte å sykle. Første biten besto av en lang nedoverbakke, og hun hold seg godt fast i meg.

Siden sist gang vi to møttes hadde jeg nå hatt et relativt seriøst forhold til ei anna jente. Hun het Nina, og vi ble sammen rett etter Hyttejentas julebesøk. Dette forholdet var nå over, og å ha ei jente nær seg igjen var en god følelse. Hun sa jeg ikke skulle sykle så fort, men det var ikke lett ettersom den fine grusen var løs og dekkene fikk dårlig tak. Jeg hadde syklet helt hjemmefra (nesten 2 mil) og hadde med meg hjelm, denne ga jeg til Hyttejenta så hun skulle føle seg tryggere.

Da vi kom ned bakken og vi begynte på det flatere partiet følte jeg behov for å sitte. Jeg spurte om det ikke var litt plass på sete, og fikk til svar at vi kunne jo prøve. Jeg satte baken på framenden av sete. Det vil altså si at jeg nå satt helt inntil skrittet til Hyttejenta. Det gikk en god følelse gjennom hele ryggvirvelen. Jeg spurte om det gikk bra, og det gjorde det. Det var ikke direkte behagelig for meg, med den spisse enden av sykkelsete inn mot rumpa, men det føltes så deilig å sitte i skrevet hennes at jeg ikke kunne la være.

To ganger måtte vi gå av for å komme oss igjennom noen grinder, og hun sa at det fantes mer behagelige måter å komme seg fram på, men det var nå dette vi hadde. Da vi begge var på sykkelen igjen etter den siste grinda, var det rake veien til der vi skulle parkere sykkelen og gå resten. Jeg satte meg ned igjen da jeg hadde tråkket oss opp i fart. "Nå må du ikke tisse på deg, for da blir vi våte begge to!" sa jeg. Hun lo tilbake. Jeg sa det mest for å vise at jeg var interessert i å bringe tema inn i samtalen videre. Det var upraktisk å snakke under sykkelturen, så begge holdt munnen lukket. Etter at jeg hadde sagt det, begynte jeg å tenke på hvordan det hadde vært om det virkelig hadde skjedd. Hun hadde ei tynn treningsbukse på seg, og urinen hadde nok raskt trengt seg igjennom.

Vi kom opp til hytta, som var den samme som i den første historien, og vi lagde mat med det samme. Vi kokte en suppepose med makaroni til, og begge var sultne etter turen. Vi skulle ned igjen til kvelds, så vi ettersom vi ikke trengte mer mat vasket vi opp med en gang. Hun hadde enda ikke tisset, eller vist tegn til trang. Jeg sto der og vasket, og hun tørket med ett kopphåndkle. Etterhvert merket jeg at hun begynte å trippe litt fram og tilbake mens hun tørket kopper. Det var en del oppvask i og med at jeg hadde vært der på dagturer ett par ganger før og ikke vasket opp etter meg da. Det så ut som hun hadde problemer med å holde seg nå, men hun ville nok prøve å holde igjen til jobben var gjort. Etter en stund ga hun å og sa: -Jeg må på do! Jeg lot henne bare gå, vell vitende om at nøkkelen til utedoen lå igjen på kjøkkenbenken. Jeg tenkte jo det kunne skape en interessant situasjon.

Hun småjogget oppover mot utedoen, men kom raskt tilbake da hun skjønte det var låst. Jeg lot som om jeg hadde glemt hvor nøkkelen var og fulgte spent med på hennes reaksjon. Hun sto med beina tett sammen mens jeg lette omkring på kjøkkenet. Da jeg nærmet meg der nøkkelen var, fikk hun også øye på den, og jeg måtte bare gi den til henne. Hun sprang oppover. Jeg hadde tenkt å vente litt lenger med å "finne" den, men siden hun også oppdaget den gikk ikke det. Jeg gikk ut på soverommet som vender mot utedoen og fulgte med. Jeg visste at låsen av og til kunne være vrien, og alle vet vel hvor vanskelig det kan være å få låst opp i tide når men er trengt. Dessverre(?) gikk det greit, og hun kom seg inn på do.

Da hun kom inn igjen gikk hun inn på soverommet og skiftet, -trusa ble litt våt, sa hun i det hun kom inn. Hun smilte, og det så ikke ut til å gjøre henne noe. Hun kom inn igjen med noe dopapir hun kastet i ovnen, og trusa som hadde en våt flekk under. Hun holdt den opp mot lyset. -Ja,ja, det er sånt som skjer, sa hun. Jeg kjente at noe skjedde mellom beina mine, trusa med den bordtennisball-store flekken var så utrolig søt;)

Hun gikk ut og la den over verandarekkverket til tørk i sola. Nå skulle vi ut med båten. Vi rodde en god stund helt til en kompis av meg ringte og lurte på om vi ville stikke innom. Dette var en felles bekjent, så vi bestemte oss for å ta en liten tur bortom. Hyttejenta ringte hjem og sa fra, og så pakket vi sammen det siste og dro.

Vi gikk i hurtig tempo nedover dit sykkelen var parkert. da vi kom dit gjorde vi det samme som sist, og jeg fikk igjen nyte det å sitte helt inntil henne hele veien. Nå skulle vi samme veien tilbake, men før vi kom fram til gården, svingte vi av og ut på hovedveien der det var asfalt. Da gikk det fortere, og det var godt siden det var omtrent 4km til dit vi skulle på besøk.

I siste del var det en nokså bratt bakke. Før bakken merket jeg at hun ble annerledes på en måte. Hun var stille, lo ikke, smilte ikke, men var ikke sur heller. -Jeg tror jeg tissa litt på meg, sa hun da vi gikk av sykkelen for å ta en pause. Selv om jeg satt helt inntil henne hadde jeg ikke kjent noe. -Det rant litt ned på sida her, sa hun, og pekte. Jeg antok at hun hadde tissa litt i det hun gikk av sykkelen og at trusa hadde tatt imot, og så rant det litt nedover låret hennes etterpå.

Nå ble det til at vi gikk opp det bratteste av bakken, og det åpnet muligheten for å snakke litt sammen igjen. Etter som hun igjen hadde tissa litt i trusa, var tema på banen igjen. Hun fortalte at hun tissa på seg i en gymtime for ikke lenge siden. Klassen hadde vært på friidrettsbanen ved ungdomsskolen der hun nå var begynt. De skulle løpe flest mulig runder på ti min. uten å stoppe, og på siste runden klarte hun ikke holde seg lenger, det bare rant. -Alle i klassen så det, sa hun. Hun sa det med et smil, men hun hadde vært veldig flau der og da. Hun sa det var første gangen hun hadde tissa på seg på ungdomsskolen. Hun hadde egentlig tenkt at det aldri skulle skje.

Hun hadde byttet fra bind til tamponger når hun hadde mensen, for ikke å falle for fristelsen til å tisse i bindet slik hun gjorde i slutten av barneskolen. -Lukkemusklene er møre, sa hun, jeg lekker! Hun stoppet og hold seg i skrittet. Selv om vi begynte å nærme oss tettbygd strøk, var det noen furubusker like ved som vi smatt inn i. Hun ga sekken til meg, dro av seg trusa og buksa og tissa. Det var et deilig øyeblikk. Hun tok av buksa og trusa, som var våt igjen, og brukte det tørre partiet på trusa til å tørke bort det verste fra fitta si. Jeg var nå nesten ute av stand til å tenke klart da hun ga meg den våte trusa.
På veien var det gatelys, men det skinte ikke inn hit, og det var derfor ganske mørkt. Jeg tok på trusa og kjente akkurat hvor dråpene hadde kommet seg ut av henne og inn i tøyet, uten at hun egentlig ville det. Det var utrolig. Jeg omfavnet henne, med buksene fortsatt nede. Det var lenge siden jeg hadde gjort det, hun ble litt overrasket, men etter hvert tok hun velvillig imot klem og kos. For første gang smøg jeg ei hånd inn mellom bena hennes og fant hennes svake punkt. Jeg lot et par fingre skli inn i det halvvåte kjønnet og tok dem sakte ut og inn. Hun klemte seg til meg og laget svake lyder mot skulderen min. Jeg trengte ikke gjøre dette lenge før jeg kjente leppene hennes stramme seg og saften sivet ut. Jeg gikk ned på kne og slikket det salte og søte inn i munnen min og svelget. Noe deiligere hadde jeg aldri gjort.

Som avslutning tok vi et kort kyss og så fant jeg fram trusen hennes fra sekken. Det var denne som hadde tørket på verandaen tidligere på dagen. Jeg luktet på den, og den luktet deilig tiss, men ikke så sterkt at det skulle lukte noe særlig under buksa. Jeg dro den på henne, og hun dro opp buksa. Så fortsatte vi som om ingenting hadde hendt. Om det kom ut at vi hadde gjort sånt ville helvete være løs, og etterhvert ble vi gode skuespillere. Vi gikk inn i huset til han vi skulle besøke, og var der et par timer. Så syklet vi hjem igjen. Klokken nærmet seg nå midnatt.

Hun takket for det jeg hadde gjort for henne, og spurte om hun kunne gjøre gjengjeld. -Kan du sykle resten? spurte jeg. Vi byttet plass. Vi tok oss tid til å kysse, jeg la hånden på innsiden av låret hennes. -Jeg kan ikke bli våt nå, sa hun, mamma vil oppdage det. Det var sant nok, så oppservant som moren hennes er det få i verden som er. Jeg satt nå bak på setet, og hun satt med rumpa presset mot meg. Jeg lente meg enda lengre fram og begynte å bevege min stive opp og ned mot baken hennes, det tok ikke lang tid før jeg kom.

-Det har vært en fin kveld, nå må jeg bare komme meg hjem uten å bli våt i buksa, sa hun og tok fatt på den siste bakken mot gården. Jeg syklet hjem i tussmørket, men jeg var allerede litt våt i buksa og så ingen grunn til å holde tilbake da trangen kom. Tisset rant nedover beina mine og ned på asfalten. Jeg kastet klærne på vask og gikk til sengs med det våte minne i tankene. Foreldrene mine hadde alt lagt seg, så det ble ikke noe problem. Jeg sto opp kl. halv 5 om morgenen for å ta ut klærne å henge dem til tørk på rommet, men det var verdt det!