Våte historier - wetstories.ueuo.com

Linkside

Mail meg:

Nr.21 Hyttetur i sommervarmen Fortsetter del 1 av 2

Her like før helga fikk jeg SMS mens jeg enda var på jobb. I min sommerjobb er jeg ute og jobber sammen med et par andre, men etter å ha fått denne meldingen klarte jeg ikke riktig å konsentrere meg om arbeidet: Jeg er på Hytta, det er sol og varmt i vannet. Jeg koser meg, kom! Hilsen Hyttejenta. Hun var på hytta, hun ba meg om å komme. Jeg klarte nesten ikke å tenke på annet, resten av arbeidsdagen ble utrolig lang. Jeg kom meg i bilen og kjørte hjem. Jeg droppa middag, pakket bare det viktigste og kjørte ut i skogen og småjogget hele den lange veien til hytta. Sola stekte nedover lia, men på åsen der hytta lå kom en liten bris som var god i varmen.

På hyttas store veranda så jeg et glimt av henne, hun lå og solte seg. På avstand var det vanskelig å si hor mye klær hun hadde på seg, men etter hvert som jeg kom nærmere ble det mer og mer klart for meg at hun ikke hadde klær på i det hele tatt. Ved hytta var det igjen lunt og varmt som i en bakerovn. Kroppen hennes lå henslengt over en gammel solseng, det var et nydelig syn. Hennes former var tydeligere nå enn noen gang før. De brune føttene, de fine hoftene og de akkurat passe små brystene hennes glinset i svette. Hun lå med øynene lukket, men da jeg kom opp på verandaen sperret hun opp øynene og gliste mot meg. Det lyse håret var nå lengre og bølget rundt henne. Få av deg klærne, vi bader var det første hun sa til meg.

Som sagt så gjort, jeg fikk av meg sekken og resten av de svettevåte klærne. Jeg hengte dem til tørk på rekkverket og sprang etter Hyttejenta ned til vannet og stupet uti. Hyttejenta var blitt god til å stupe, hun tok lang fart, for egentlig var det langgrunt, og man måtte stupe ganske langt for ikke å treffe bunnen. Heldigvis var det lite steiner og trær på bunnen akkurat her. Vannet var forfriskende og brisen fikk bedre tak over vannflata. Hyttejenta svømte fort utover, men med min bakgrunn som idrettssvømmer tok jeg henne raskt igjen. Vi lo og lekte oss i vannet, hun ga meg en god klem før vi svømte inn mot grunna igjen. Da vi fikk fotfeste på bunnen spurte hun om hun fikk sitte på skuldrene mine. Jeg bøyde meg og hun satte seg. Jeg reiste meg opp, og hun veivet litt etter balansen, men det gikk bra. Det nybarberte kjønnet hennes berørte av og til forsiktig nakken min. Jeg tenkte at nå hadde det vært deilig om hun hadde tissa seg ut. Og uten at vi vekslet ord begynte det å renne varmt ned i nakken min og nedover ryggen. Hun sa ingenting, jeg sa ingenting, vi bare nøt det begge to. Selv slapp jeg en god slump i vannet, uten at hun la merke til det.

Jeg løftet henne av skuldrene mine, jeg ble overrasket over hvor lett hun var. Jeg lot kroppen hennes skli mot min mens jeg løftet henne ned i vannet. Brystene hennes var dekt av gyllent hår og berørte etter hvert min brystkasse. Da hun sto på bunnen, fortsatt smilende fra øre til øre, tok hun armene rundt meg og ga meg et kyss. Et kyss av den typen du sent glemmer, i vannet med ei jente du elsker, med sol over åskammen og gyllent hår overalt. Og bortsett fra håret, helt naken.

Vi la oss på berget med beina i vannet, vi lente oss litt mot hverandre slik at vi lå behagelig og nøt sola. Det var vanskelig å si nøyaktig hvor lenge, vi lå bare der, nesten halvsov innimellom. Etter en stund reiste hun seg opp og vasset uti igjen, jeg må gjøre litt nr.2! sa hun. Hun gikk uti til vannet nådde henne litt oppå låret, så satte hun seg på huk og gjorde sitt. Deretter brukte hun hånda og skylte vekk rester fra baken sin. Det var deilig å se henne mens hun var konsentrert om å gjøre seg selv ren, bøyd mot meg så jeg fikk en nydelig utsikt uten at hun så at jeg studerte henne. Vi går til Hytta sa hun, etter at hun var ferdig. Det var begynt å bli mørkere, sola gikk snart ned bak åsen. Vi lagde kveldsmat, fortsatt naken i den varme hytta. Vi satt ved bordet og spiste, i hver vår stol med saueskinnsfell. Det var deilig å sitte naken på disse, ulla var myk og deilig mot huden. Vi ble enig om å legge oss tidlig. Selv om vi nå hadde det store soverommet til rådighet, valgte vi det lille rommet som vi var vant til. Sengebredden var noe mer intim her, med en meter bred madrass på deling, men det var bare koselig. Hyttejenta henta den gamle nattpotta som hun satte på gulvet ved senga. I tilfelle vi ikke rekker å gå ut!

Vi sovnet ganske fort, og sov godt gjorde vi begge. Vi var fortsatt nakne, vi lå helt inntil hverandre, men uten dyne på grunn av varmen. Jeg våknet av at jeg måtte bæsje. Da jeg åpnet øynene så jeg rett inn i det lille søte ansiktet omkranset av det lange, lyse håret. Jeg tok en titt ned mot Pilestredet også, for å se om hun hadde holdt tett. Det så ut til at hun var tørr, så jeg reiste meg forsiktig opp for ikke og vekke henne. Jeg satte meg over nattpotta og bæsja. Kjente jeg måtte litt tisse også, men holdt det inne til senere. Jeg brukte dopapir av en rull som sto på nattbordet og kastet det ut vinduet, der ville det løses opp i fuktighet og bli til jord så snart det kom et regnfall. Jeg la meg inntil Hyttejenta igjen. Hun var begynt å småsnorke, noe jeg ofte synes er ganske søtt om det ikke blir for høyt. Hun var virkelig vakker der hun lå, jeg nøt hvert minutt sammen med henne.

Da jeg senere våknet hadde jeg sovet lenge. Hyttejenta lå ikke lenger ved siden av meg. Mens jeg kom til meg selv hørte jeg noen svake plaskelyder fra andre siden av senga. Kunne jo godt være en bekk utenfor vinduet som ble litt større over natta. Jeg snudde meg og fikk opp øynene. Det var ikke noe lyd fra noen bekk utenfor vinduet. Hyttejenta lå på gulvet, hun lå, halvveis satt på gulvet og tisset utover så det plasket mot tregulvet. Da jeg oppdaget henne, så hun på meg med jenteaktig blikk, som om hun nettopp gjorde noe hun absolutt ikke fikk lov til. Men jeg hadde ikke tenkt å straffe henne for å tisse på gulvet. I løpet av kort tid var jeg falt ut av senga og lå oppå henne. Hun tisset fortsatt, jeg måtte selv tisse. Jeg la meg inntil og tisset på henne like under navlen hennes. Hun stønnet, hun sluttet å tisse og begynte å fingre seg selv. Jeg tisset meg helt tom over henne, mens hun hadde hånden der nede, der det rant ned fra magen hennes og hun kom snart i en orgasme som så helt nydelig ut. Hun lukket øynene og la hodet bakover. Brystene hennes hevet seg litt fra gulvet, og jeg benyttet muligheten til å slikke kløften hennes der det hadde kommet litt tiss, kanskje også litt svette. Mens jeg gjorde dette, og sluttet og tisse, tok hun overraskende tak i min og begynte å runke den. Jeg lå nå i en dam med føttene, gulvet var utrolig vått. Vi hadde vært bra trengte begge to, og nå ble vi bare liggende i alt det våte etter hver vår gode orgasme.

I senga hadde vi tisselaken, noe vi egentlig ikke brukte så alt for ofte siden tisset bare blir liggende oppå, og det er litt kjedelig. Men det var best for å ikke ødelegge madrassen. Jeg la meg og sløvet, mens hun gikk ut for å tømme potta. Jeg sovnet igjen, og sov godt etter den deilige hendelsen. Jeg tenkte på hvor heldig jeg var for å få være her sammen med denne nydelige jenta med den fine, felles interessen.

Jeg sto opp, hun hadde ikke lagt seg igjen, men det var gått lang tid siden jeg sovna. Jeg gikk, fortsatt naken, inn i oppholdsrommet. Hun sto i kjøkkenkroken. Hun hadde hengt ut alle mattene. De trengte visst å luftes! sa hun. Ved nærmere ettersyn så jeg at det glinset langs beina hennes. Hadde hun enda ikke vasket seg etter at hun tissa på soveromsgulvet? Ikke godt å si, men nå så det ut til å renne en liten strøm ned langs mellom beina hennes, den rant ned på gulvet og føyde seg til en liten dam rundt føttene hennes. Nå så jeg det, det var flere av disse små dammene bortover gulvet. Det var derfor hun hadde kastet ut mattene! Hun hadde skvettet utover flere steder i rommet. Jeg drakk visst litt mye til frokost! sa hun, mens jeg så fra hennes nakne, våte kropp til de små dammene av jentetiss på hyttegulvet.

Mens hun lagde frokost til meg, hentet jeg skurefille og vasket soveromsgulvet. Det var vesentlig at ikke tisset fikk god nok tid til å trekke ned i tregulvet og sette varige spor. I oppholdsrommet var gulvet nylig lakkert, og vi var ikke sa redde for at det skulle trekke inn der. Jeg satte meg og spiste frokost, som for anledningen var egg og bacon på brødskiver. Det var sjelden kost her oppe på hytta. Det så ut til å bli nok en dag med voldsom varme. Vi gikk ut for å sole oss litt på verandaen. Hyttejenta hadde visst gått tom etter hvert, og tørket fort i sola. Vi smurte hverandre med solkrem, hun var fortsatt litt våt lengst oppe mellom lårene. Vi la oss, hun på solsenga, jeg på et liggeunderlag på verandaen. Vi lå der og pratet om gamle dager.

Vi kom innpå et par hendelser fra før vi oppdaget vår felles interesse. Hun fortalte om sin tid på barnehage. Hun og ei annen jente lekte ofte sammen med guttene, og de anså seg for å være litt mer barske enn de andre jentene. Disse guttene lekte mye i skogkanten like ved, der barnehagetantene var litt lenger unna. De klatret i trær, hoppet fra store steiner og kunne holde på med sånne ting nesten hele dagen. Når en av guttene ble tissetrengt, gikk de bare bort til gjerdet med mye busker og tisset der. For jentene var dette litt verre. Hyttejenta holdt seg lenge. Hun hadde allerede tenkt å gå inn for å tisse. Nå var det sikkert gått flere timer, og de slengte seg i ett tau som hang ned fra en tykk gren. Når det igjen var hennes tur til å slenge seg ut, var hun veldig tissetrengt. Hun syntes ikke hun kunne feige ut nå, måtte være like tøff som guttene, og slengte seg ut. Med det samme kom det en sprut av tiss i trusa. Hun ble redd, og trudde hun skulle tisse seg helt ut foran guttene og den andre jenta, men hun klarte heldigvis å stoppe i tide. Hun var rask, hun tok seg ikke tid til å gå inn å tisse, hun måtte jo visse at hun kunne være like tøff som gutta. Hun sprang et stykke unna bak en bitteliten busk og dro av buksa. Alle kunne se at hun gjorde det, og guttene syntes hun var tøff som torde å tisse ute, akkurat som dem. Etter en liten stund så Hyttejenta at den andre jenta begynte å bli trengt. Hun visket til Hyttejenta om de skulle gå inn. Hyttejenta ville ikke, fordi hun nå var tøff jente sammen med gutta. Du får tisse i skogen du også, slik jeg gjorde. Tror ikke jeg tør, kanskje de ser!? Nei da, det går bra! Hun var ikke overbevist, og holdt seg litt til. Etter en stund la hun på sprang mot huset til barnehagen, og Hyttejenta kunne se at buksa ble våt. Guttene begynte å le og peke etter henne. Hun tissa seg ut! Hun er våt i buksa! Nå får hun sikkert kjeft av tantene!, hylte guttene. Hyttejenta syntes ikke det var noe gøy at hun hadde tissa, og prøvde å forklare for guttene at hun ikke torde å tisse ute. Jamen det hakke no å si, DU tør jo! sa guttene til henne. Hyttejenta visste ikke hva hun skulle gjøre. Hun var lei for at venninna hennes hadde tissa i buksa, samtidig var hun glad for å bli akseptert i guttegjengen. Det hendte flere ganger, at de to lekte i skogen med guttene, men hun turte aldri å tisse ute, og det endte ofte med at hun tissa seg ut.

Mens Hyttejenta ble ferdig med å fortelle, hadde jeg rukket å bli tissetrengt etter frokosten, og bare slapp det ned på liggeunderlaget og ned gjennom verandagulvet. Hyttejenta kikket på meg; er du lat eller, som bare tisser på deg der du ligger? Enn du da, som til og med tisser rett på gulvet inne?. Vi ble liggende å småprate i sola, og etter hvert ble det nesten uutholdelig varmt, så vi bestemte oss for å bade. Jeg går inn og tar på meg badetrusa sa Hyttejenta. Da jeg lurte på hvorfor, gikk hun bort til meg, kysset meg og sa: Det er bedre å tisse i vannet når man faktisk kjenner at tisset treffer noe! Jeg sa meg enig og tok på badeshortsen jeg også. Vi badet, og holdt oss inntil hverandre slik at vi kunne kjenne varmen når vi tisset. Vi koste oss og tok svømmeturer fram og tilbake langs kanten på vannet. Vi ble etter hvert liggende på stranden, der vi lå til vi fikk lyst på middag. Det skyet på og vi bestemte oss for å spise inne. Hyttejenta laget mat, mens tordenværet drønnet i, og det begynte å regne i strie strømmer. Synes ikke du det er vanskelig å holde seg når du hører regnet så mye? spurte hun. Jeg så bort på henne, og det jeg så var strimer av tiss som rant nedover innsiden av føttene hennes. Det var deilig å se henne, fortsatt med badetrusa på. Det kom litt støtvis gjennom stoffet og rant ned mot gulvet i den samme dammen hun hadde begynt på tidligere i dag.

Vi spiste, mens regnet høljet ned ute. Vi tok begge små blikk ned på gulvet der det lå dammer av jentetiss, og så på hverandre. Tydelig kåte begge to, hastet det med å spise opp maten. Vi ble ferdige samtidig og var raske ut av stolene. Jeg sprang etter henne og fikk henne ned i en stol som jeg knelte foran. Badetrusa hennes var enda våt. Jeg begynte å gni utenpå den, og hun nøt det. Jeg satte meg foroverlent på låret hennes og tisset. Hun begynte å stønne, og jeg la mer press på hånden mot kjønnet hennes. Vent! sa hun, men jeg hørte ikke på henne. Jeg fortsatte å tisse på henne og gni hånda mi utenpå trusa hennes. Hun slapp en fjert. Uff! sa hun med det samme, du må vente! Jeg greier ikke! Jeg fortsatte, hun var nær ved og komme nå, men så plutselig ble det for mye for henne, der hun satt i stolen ble plutselig trusa hennes fylt av bæsj. Ååå! skrek hun, halvt fortvilet for å ha bæsjet på seg, halvt i ren ekstase, og så kom hun. Hun hylte i orgasme. Jeg sank sammen på gulvet, og Hyttejenta klemte min ned mot magen min og runket den opp og ned med foten sin. Det tok ikke lang tid for meg heller.

Det ble en del opprydningsarbeid. Jeg tok av jenta bæsjetrusa og gjorde henne ren med en klut, etterpå tok jeg stolen som også hadde fått merke det den var med på. Deretter begynte vi og vaske gulvet, og koke nytt vann til oppvask. Vi skulle hjem, og da vi så på klokken merket vi at vi hadde dårlig tid. Vi skulle på fest den kvelden, og hun skulle være med meg hjem for at vi skulle gjøre oss klar for å gå. Vi fikk ryddet hytta og slettet alle spor i en fei. Vi klinte i fem sekunder før vi kledde på oss regnklær da regnet enda ikke hadde gidd seg. Vi løp ned til bilen og satte oss inn. Regnet hadde gjort oss begge våt utenpå regnbuksene. Under hadde vi bare undertøy. Regnjakkene tok vi av oss før vi kjørte. Det begynner å bli litt kalt, sa hun etter et stykke. Jeg kan vel tisse litt for å holde varmen, siden jeg har regnbukse på meg? Jeg nikket mot henne, og kunne høre det surklet i buksen hennes mens vi kjørte ned til hovedveien.