Våte historier - wetstories.ueuo.com

Linkside

Mail meg:

Nr. 27 «En gul flekk i hvit snø» del 3 av 3 - December 2 2011 av Geiri

Vi lå der og døste, og skulle selvfølgelig ønske vi kunne gjøre det hele dagen. Det kunne vi imidlertid ikke. Vi vasket hverandre, masserte hodebunnen med Shampo og var absolutt ikke sjenert for å ta på hverandre. Hyttejenta satt på låret mitt og lot skrittet sitt bli gnidd fram og tilbake mot meg. Det var tydelig at stimulansen virket på henne, og mens hun fortsatte gikk jeg plutselig over til å vaske brystene hennes. Da gikk det for henne, hun lot meg gni brystene inn med såpe mens jeg kjente saftene hennes bli trykt ut mot låret mitt.

Vi begynte å få dårlig tid. Vi kom oss opp og begynte å tørke oss, vi tørket faktisk oss selv nå, ikke hverandre. Så fant vi noen passende klær. Vi skulle altså på jakt, og jeg skjønte det var behov for å transportere felte dyr. Vi hoppet derfor inn i traktoren. Den store, nye traktoren med to seter hadde jegerne selv tatt med da de dro dagen før, så jeg tok Hyttejenta på fanget i en eldre og trangere modell. Jaktradioen ble slått på, mobilforhold fantes ikke etter hvert som vi kom lenger og lenger inn i skogen. Her var det ingen spor av snø, den hadde ikke nådd ned mellom greinene. Selvfølgelig var det godt å ha henne på fanget, og vi sendte smil til hverandre regelmessig. Men veien ble verre og verre der vi kjørte, og det ble etter hvert nokså ukomfortabelt. Etter hvert fant vi en ny vri; jeg hold rund Hyttejenta med begge hender mens hun styrte. Dette bel mere behagelig, og slik gikk den neste timen med.

Jaktkarene hadde nådd inn i gårdens aller innerste enemerker. Jeg tror nesten aldri jag har vært så langt inne i fjellet. Landskapet åpnet seg, og det vi kjørte på var nå mer berg enn skogbunn. Her var det igjen et tynt snølag, og vi måtte passe på å ikke skli på det glatte berget. Vi fulgte sporene til traktoren som jaktkarene hadde brukt. Men før vi nådde helt fra ville Hyttejenta ta en pause. «Jeg må ut å tisse», sa hun, «vil du bli med?» Jeg lot meg ikke be to ganger, og hjalp henne med å holde unna klærne mens hun satte seg på huk. Hun tisset en god stund ned i den snøhvite lyngen som raskt ble gul under den nydelige baken hennes. Tisset hennes rant nedover bergsiden. Et par maur ble forvirret over den plutselige flommen, og forandret brått retning. Jeg satt og så på henne, og i bakgrunnen fjellene med blå himmel og et par skydotter over. Maken til friluftsopplevelser skal men lete etter!

Hyttejenta tar tak rundt halsen min, og trekker seg opp. Hun brydde seg ikke om å tørke bort de få dråpene som nå ville sette seg i trusa hennes og gjøre henne litt våt, akkurat som hun liker det. Helt uventet kysser hun meg, og klapper meg på rumpa før hun klatrer opp i traktoren igjen. Der satt hun og ventet på meg. I grønn jaktdress, med gyllent hår og et smil som får Mona Lisa til å gråte i skam. Min eneste tanke var: så utrolig heldig jeg er som har ei sånn herlig jente å være sammen med!

Hyttejenta insisterte på å ha meg på fanget den siste biten. Hun kan være ganske sta når hun vil, så jeg nektet ikke og satte meg og styrte mens hun hadde føttene på pedalene. Tempoet ble en smule mer bedagelig, men vi hadde det ikke så veldig travelt heller. Jaktradioen spraket og en stemme hørtes. Det var Hyttejentas stefar med direksjoner om hvor dyrene lå. Fem stykker, nydelige vilt, noen med store gevirer. Jaktlaget hadde gjort god fangst. Siden jeg og Hyttejenta hadde kjørt hele veien inn, fikk vi nå fornøyelsen av å gå hjem igjen. Tre av jaktkarene kløv opp i hver sin traktor, jeg og Hyttejenta, min far og et par andre jegere sto igjen. De tok i mot kaffe vi hadde tatt med på termos, og skålte for full jaktkvote. Videre ble det selvfølgelig sladder om hvor fantastiske prestasjoner som hadde ført til dagens fangst. Det var skrekkelig langt å gå. Vi tok en matpause midtveis, for å få opp energinivået til resten av turen.

Jeg så på Hyttejenta at hun begynte å bli sliten da vi igjen nådde skogen. De andre lot oss bli hengende etter mens de travet videre og fortsatt var oppglødd over jakthistoriene. Da det ble stor nok avstand til dem begynte Hyttejenta å snakke. Jeg visste hun følte seg underlegen i jaktgjengen, men prøvde å overbevise henne om at det bare var skryt, mesteparten av det de sa. De var ikke så store og sterke som det de ga uttrykk for. Dessuten måtte jo Hyttejenta får være den jenta hun var. Jeg kjente meg jo litt igjen jeg også, jeg er ikke så mye større enn henne.

Hyttejenta smilte igjen, selv om hun var sliten, var ble hun aldri grinete over lengre tid. Hun smilte til meg, og etter hvert begynte hun å vise de vante tegnene til at kroppens behov har begynt å melde seg. «Æsj, jeg må» sa hun. Det var tydelig at hun ikke likte at hun måtte stoppe nå som det ikke var langt igjen. «Jeg prøver å holde meg» sa hun. Jeg var trengt selv, og slo lens bak et tre mens hun bare gikk videre. Hun var vel redd for hva de andre kom til å erte med hvis vi kom for langt bak dem. Jeg tok henne igjen, og idet jeg tok henne igjen, skvatt hun til og hold seg mellom bena. «Faan!» utbrøt hun. Ansiktet var sint. Jeg leide henne bort til et par tre og åpnet på beltet hennes. Jeg trakk ned buksa og så på trusa hennes. Den var blitt våt. Ganske mye også, men ikke nok til at det hadde gått igjennom buksa. «Hyttejenta da» sa jeg, «du har vel ikke tissa på deg?!» Hun så det komiske i situasjonen, og begynte nesten å le. «Typisk meg! Klarer aldri å holde meg så lenge som jeg tror!»

Hun bøyde seg bakover der hun sto, og lettet på trykket. Dette var ikke den mest gunstige stillingen å tisse i, og jeg måtte tørke bort litt som rant ned bena hennes med jakkeermet. «Nå er jeg våt!» sa hun. Jeg nikket, hun smilte tilbake. I smilet ante jeg en smule kåt jente. Jeg bøyde meg fram og slikket henne mellom beina. Det salte tisset sved litt i munnen. Jeg slikket henne ren, og kunne ikke dy meg for å leke litt med tappen hennes med det samme. Hun fniste, og sa at jeg måtte holde opp før hun ble mere våt! Jeg var slem, og ga meg ikke før hun strammet til og jeg måtte slikke i meg en del kjønnssafter også. «Geiri da», sa hun, «kåte drittunge! Vi må jo komme oss hjem!»

Som sagt så gjort, jeg tok jaktkniven min og kuttet av henne den tissevåte trusa, rett og slett fordi vi ikke gadd å ta av buksa. Trusa slengte jeg til skogs. Resten av turen ble langt muntrere. Vi skuffet på, og var ikke langt etter karene når vi kom ut på åkeren og så gården igjen. Der var damene kommet tilbake også, og hadde med seg middagsrester som ble til et storartet måltid for oss alle. I det hele tatt hadde det vært en fin og spesiell helg med denne fantastiske jenta.

Ha en go helg, og en fin adventstid alle sammen!