Våte historier - wetstories.ueuo.com

Hytteturen -

Hytteturen ( del 1/3) - October 19 2014 av Sandra

________________________________________

Mamma har noen venner som har en hytte som vi dro opp til i vår.
Hytten hadde ikke do eller vann så vi måtte gå 300 meter fra huset på en veldig ekkel utedo som vi første dagen fant ett muse kadaver..

Søndag
Vel vi dro hjemme fra klokken 10 og var fremme 3 vi hadde mange pauser og det var en fin tur opp til hytta. Og siden jeg tenkte att det var do og vann på hytta hadde jeg bare med 3 bleier til reisen og 6 bleier for nettene, Jonas hadde faktisk med 1 hel bleiepakke!
Vi skulle gå en tur bare for og se og ble borte til det mørkret. Når vi kom tilbake måtte jeg veldig bæsje og skulle gå på doen som stinket forferdelig også lå det ett muse lik på gulvet så jeg snudde før jeg kom inn. Og bæsje ute er uaktuelt for meg! Og siden jeg bare hadde brukt 2 bleier på turen tok jeg på meg den siste i håndbagarsjen og ventet litt med og bæsje siden vi skulle spise da vi kom inn Edvard og Ragnhild hadde laget mat mens vi var ute. Når jeg var ferdig med å spise hadde jeg vondt i magen fordi jeg måtte så innmari bæsje. Jeg gikk inn på rommet og satte meg i hjørne på en stol, så kom Ragnhild inn og ville ha meg med på og spille kort og dro meg i armen. Jeg satte meg i en stol ved boret. Det var min tur til og kaste terningen, jeg fikk 6 og 6 en gang til så fikk jeg 4 og gikk fire skritt med de to Ludobrikkene. Hvordan skulle jeg bæsje utmerket nå? Vi spilte ferdig og jeg hadde enda ikke bæsjet. Nå var klokken 9 så jeg sa jeg skulle legge meg og gikk som en krok til rommet jeg Jonas og mamma lå på. Jeg kom meg ikke inn døra en gang før det begynte og strømme ut.. Den var veldig bløt og fylte hele bleien. Jeg sto 1 meter unna døra på innsiden og bæsjet og mamma kom snikende bak ryggen min "var det godt vennen min?" Jeg nikket mens det fotsat rant.. Mamma sa jeg stille hun så på meg og jeg fortsatte "jeg vet ikke om bleien tåler mer.." Hun gav meg en klem og sa "det går så bra vennen" jeg presset får og få ut det siste og det kom en stor klomp ut og det rant litt bæsj nedover låret. Hun la en stellematte på madrassen og skjiftet på meg og la bleien i en plast pose som hun la en ny plast pose.

Mandag
Jeg våknet med en bleie full av tiss og tok av den ganske fort. Idag skulle vi på tur i skogen.. Jeg vurderte og ta på meg en av bleiene jeg skulle ha på veg hjem igjen men gjorde det ikke. Jeg måtte tisse og bestemte meg for og prøve Jonas sin bleie.. Den passet jeg sto over stellematta og tisset. Den klarte alt tisset mitt! Jeg tok på en ny og turbuksa over jeg hadde med en liten sekk med våtservietter og 2 bleier og en matpakke. Vi begynte og gå og etter en halv time kom vi fram til starten av løypa vi skulle gå. Jeg tisset litt igjen. Jonas begynte og prompe og stoppet og lente seg på ett tre og presset. Edvard spurte "nå må du ikke bæsje i buksa gutt" da gikk Jonas til mamma og gikk i mellom meg og mamma. Vi gikk en time til og Jonas sa i fra til mamma att han hadde bæsja og de gikk å jeg følgde etter de bak noen trær og fikk skjifta på meg også. Når mamma så att jeg hadde på bleia til Jonas spurte hun meg hvorfor jeg ikke hadde på min egen bleie og jeg fortalte grunnen. Når vi kom til hytta dro jeg og mamma får og kjøpe bleier til meg. På veg opp kjente jeg att jeg måtte bæsje jeg sa det til mamma og hun spurte meg om jeg fotsatt hadde bleia på, som jeg hadde. Jeg presset og så kom det ut en stor pølse som ble most i bleia og gikk litt oppover ryggen min. Når vi kom frem skjiftet mamma på meg i baksete. Vi gikk inn og spiste så la vi oss..

Hytteturen (del 2/3) - October 20 2014 av Sandra (Login SannaBanan)
Tirsdag
Jeg våknet av at Ragnhild vekket meg og sa att drt var frokost, siden jeg lå i bare bleia i soveposen og hun lille dra meg opp, men jeg sa jeg kom om 5 minutter og det var greit. Jeg tok av meg bleia, og tok på meg en truse og en ull onepic. Vi spiste frokost og koste oss til klokken 10 så skulle vi gå på ski. Jeg gikk på rommet og tok på meg en bleie og skibuksa og en ullgenser. Vi kjørte litt høyere opp på fjellet og begynte og gå. Og ikke lenge etter kjente meg att jeg måtte bæsje og ingen ting er så ubehagelig som og gå på ski og måtte bæsje! Jeg presset forsiktig og en liten klump kom ut. Jeg gikk litt til og vi spiste lunsj, jeg presset ut en liten klump til. Jeg ville bæsje alt, men turte ikke fordi jeg var redd for att Ragnhild og Edvard skulle merke det. Vi kom frem til målet og Ragnhild og Edvard gikk på en utedo ikke langt unna, endelig kunne jeg la det brake løs nedi bleia! Jeg presset og bleia ble fylt! Og etter det gikk vi bak noen trer og skiftet. Vi begynte og gå hjem over og jeg kjente att jeg måtte bæsje litt til men turte ikke, Jonas bæsjet og ble ikke skiftet på så etter 5 minutter i bilen begynte det og lukte litt og jeg presset ut siste rest. Vi gikk inn på rommet vort og ble skiftet på. Så da satt jeg i stua i ull onepicen og bleie. Hvist man så nøye etter kunne man se bleia.. Etter en stund sovnet jeg på sofaen, og ble liggende der resten av natta.

Onsdag
Jeg våknet og så meg om kring, jeg hadde fått ett teppe over meg. Jeg satte meg opp og kjente att jeg hadde blitt våt på låret, jeg skjekket raskt sofaen og den hadde fått en våt flekk! Jeg la teppet over og gikk inn på rommet og tok av meg bleien. Jeg tok på meg en ullbukse og en ullgenser og vekket mamma og Jonas. Jeg fortalte om flekken til mamma og hun sa det gikk helt fint fordi Ragnhild viste om problemet mitt og i går kveld hadde hun sakt att det ikke gjorde noe om sofaen ble våt.. Jeg ble stille en stund. Ragnhild kom inn og sa att det snart var fokost. Når jeg kom inn i stuen hadde hun lakt teppe på en stol så flekken var synlig.. Jeg satte meg og Ragnhild forsvant inn på kjøkkenet igjen. Vi spiste tomat suppe også skulle vi kjøre slalom! Det hadde jeg ikke gjort siden jeg var liten. Jeg gikk inn på rommet og tok på meg en bleie også utebuksa mi jeg gikk bort til bilen og vi begynte og kjøre. Når vi kom frem skaffet vi oss ski og sko og heis kort. Vi tok gondolen opp og kjørte ned til stolheisen jeg, mamma og Jonas satt i en heis og Ragnhild og Edvart i en heis lengere bak. Jonas begynte og prompe og mamma spurte "bæsjer du Jonas?" Han svarte med ett nikk. Vi kom på toppen og tok en sån T-krok opp mamma og Jonas, Ragnhild og Edvard og jeg med en fremmed gutt. Vi kom på toppen og begynte og kjøre ned. Vi nermet oss slutten og det var ett lite bart stykke som Jonas klarte og kjøre på... Han datt og begynte og gråte. Ragnhild tok av han skiene og løftet han opp, jeg tror hun ble litt ovrasket da hun kjente bleien.. Mamma kom og trøstet han så tok vi stolheisen opp igjen og da var det min tur til og bæsje heg sa det til mamma og hun bare nikket til meg. Jeg prøvde og bæsje mens jeg satt men det er lettere sakt en gjort... Vi stilte oss i kø for og ta en heis til, da begynte det og skje noe bak neddi der.. Vi satte oss også stoppet det opp. Vi ville prøve den 3. Stolheisen som var der det var ikke noe kø, og drt skjønner jeg hvorfor.. Jeg er sikker på att hvist jeg hadde gått opp bakken hadde jeg kommet før de som satt i heisen! Jeg prøvde og bæsje men fikk ikke set til.. Etter 5 minutter begynte det og løsne litt og jeg fikk fylt bleien.. :P vi gikk innom ett toalett og skiftet og kjørte vidre. Jonas bæsjet både en og to ganger etter den første.. Når vi dro hjem var jeg så sliten att jeg sovnet i bilen, det var egentlig helt greit fordi det var svingete veger og det er ikke det beste får meg...

Hytteturen (del 3/3) - October 22 2014 av Sandra (Login SannaBanan)

Torsdag
Jeg våknet av att Edvard kom inn på rommet og ba meg om og kle på meg og komme og spise frokost. Jeg tok på meg ull buksa og genseren. Vi spiste egg og hygget oss en stund. Vi dro til slalom bakken. Vi tok stol heisen opp til en barne bakke og var der til Jonas hadde bæsjet. Vi tok den andre stolheisen opp. Jeg tisset for 3 gang.. En på veg til slalom bakken, en gang i trekket opp i barne bakken og en nå. Mens mamma skjifta på Jonas, dro jeg Edvard og Ragnhild en ned i bakkene. Jeg og Edvard tok svart løype... Jeg kom med igjennom hel, men det var ikke bare lett og stå på beina hele tiden... Vi ventet på Jonas og mamma nede ved gondolen, jeg tisset litt til.. Vi tok godolen opp. Vil skule spise lunsj og prøvde og finne ett fint sted detr vi ikke ble kjørt ned og ente opp inne i ett åttekantet hus. Vi satte oss og spiste suppe fra en termos og drakk kakao.. Jeg hadde små tisset hele tiden mens vi satt i gondolen og var litt redd for att bleia skulle lekke.. Vi gikk ut igjen og kjørte lenge. Den siste turen opp tok vi en sånn T-krok jeg og mamma, Jonas og Edvard og Ragnhild alene. Jeg kjente att jeg måtte veldig tisse.. Og sa det til mamma. Som bare sa "tiss i bleia du vennen" jeg prøvde og holde meg. Når vi kom til Når vi kom til toppen ventet vi ragnhild Jonas og Edvard. Jeg måtte tisse veldig tisse og når Ragnhild kom opp og datt når hun skulle gå av trekket, måtte jeg bare le og jeg tisset på meg... Det rant ustoppelig, jeg klarte ikke og holde igjen... Jeg kjente beinet på venstre side bli vått.. Vi kjørte ned og dro hjem. Mamma tørket og skiftet på meg. Jeg sa en replikk fra enstelige eddy, Jonas ser mye på det... Jeg sa "jeg har blære som ett ekorn" og vi begge lo... Vi spiste kveldsmat og la oss.

Fredag
Jeg våknet og Vekket Jonas og mamma. Hun tok av oss bleiene og sente oss inn i stua så vi kunne hjelpe med frokosten.
Vi lagde Ostesmørbrød og når Jonas skulle se om de var ferdige tisset han... Han sto på huk forran ovnen i en dam med tiss.. Mamma tok med seg Jonas på rommet og skiftet på han og Tok på han en bleie. Vi spste Ostesmørbrødene og kledde på oss for en tur, så gikk vi rundt i skogen før vi gikk tilbake til hytta og skiftet tøy og bleie. Vi begynte og dra hjem over og allerede 15 minutter etter at vi begynte og kjøre kjente jeg att jeg måtte bæsje. Jeg vakte og vente til vi kom dit vi skule spise, men det var forferdelige toalett der og av en eller annen grund klarer jeg ikke og bruke toalettet når lyse er blått.. Jeg vet ikke hvorfor men jeg er veldig "kresen" på hvor jeg skal gjøre ting... Så bleier er en genial oppfinnelse for meg som både er "kresen" og har ett lekkasje problem... Jeg spiste maten og vi gikk til bilen og siden jeg er som en liten unge sa jeg i fra om att jeg måtte bæsje 5 m minutter etter att vi begynte og kjøre... Jeg tenkte jeg bare skulle slippe litt ut.. Først kom det litt ut, så presset jeg får og få ut litt til så det ble lettere og holde seg. Jeg ventet kanskje 10 minutter så presset jeg igjen og alt kom ut, det var deilig å få ut bæsjen jeg hadde holdt inne lenge. Vi syoppet på en side veg så mamma fikk skiftet på meg og på Jonas som med en gang vi stoppet presset ut en klatt.. Når vi kom hjem lå vi alle sammen som en gjeng med griser i sofaen...