Våte historier - wetstories.ueuo.com

Reisen til Tyrkia... -

Reisen til Tyrkia ( del 1) - October 10 2014 av Sandra
________________________________________
Jeg våknet klokken 3 hjemme og merket at vi hadde stått opp en halv time for sent så da måtte jeg vekke broren min og mamma og stresse på oss klærne ( bleie under) pakke hånd bagasjen i en fart og kaste seg inn i bilen og begynne og kjøre. Når vi hadde kommet litt under halvveis ropte broren min Jonas " JEG MÅ TISSE!" Mamma svarte bare med venlig stemme "bare tiss i bleia du, vi kan jo skifte den når vi kommer frem?" Da så jeg bare skuldrene til Jonas sank og han smilte. Jeg kjente selv at jeg måtte tisse for det rakk jeg ikke før jeg dro. Jeg tisset litt så litt til også slapp jeg alt, det føltes som jeg ble 1 kilo lettere! Det første vi gjorde når vi kom på fly plassen var og finne hc-doen og skifte. Når vi hadde sent bagasjen av sted og gått i gjennom den kontroll tingen ( husker ikke hva det heter akkurat nå) kjente jeg behovet for nr. 2 melde seg vi gikk litt videre og igjen kjente jeg det, det presset på. Når vi kom på flyet var behovet stort og jeg visket til mamma " jeg må bæsje" hun visket tilbake "det går bra du har bleie på deg" når vi lettet var jeg mer opptatt med å fylle bleia enn og kjenne på den kriblende følelsen når man letter.. vi ventet litt med å gå og skifte og selvfølgelig var det bare en do.. Jeg fikk skiftet bleia og satte meg igjen. Etter en halv time hadde Jonas bæsjet og jeg ble med han for og skifte det var lang kø og så kom det en liten jente kanskje like gammel som Jonas trippende bort og når hun så den lange køen så jeg att hun ble litt fortvilet, hun trippet og trippet men kunne se at hun var tissatrenkt og etter en stund sank skuldrene ned og hun sprang bort til sete sitt og etter en stund kom hun med moren sin som hadde en up&go bleie i hånden så det var ikke bare jeg og Jonas som hadde bleie på... Timene gikk og vi var endelig på flyplassen i Tyrkia, vi skiftet bleie og hentet bagasjen og gikk til bussen vi skulle ta til hotellet. Jeg blir lett bilsyk og det fikk jeg merke på vegen til hotellet... Etter en halv time med kjøring begynte jeg og bli kvalm og var på nippen til og kaste opp flere ganger, men da en gutt åpnet potetgull posen sin måtte jeg bare røske til meg søppelkassa ta ut posen og la det komme... Merkelig nok kom det ut alle veger på meg da, tårene begynte og komme, snørre, tiss og bæsj... Jeg som trodde jeg hadde bæsjet alt jeg hadde på flyet... Etter att jeg var ferdig knøyt jeg posen tørket bort en tåre, litt snørr og satt og ventet på og komme ut av bussen. Etter 5 minutter begynte det og lukte litt bæsj og mamma spurte " kom det ut flere veger?" Da fikk jeg helt latterkrampe jeg lo og lo fordi mamma sa det på en så morsom måte... Men fikk fram et lite ja... Når jeg gikk av bussen måtte jeg bare tisse litt.. Da ble det litt for mye for bleia og jeg fikk en våt flekk på buksa... Når vi kom in på rommet vårt skiftet mamma på meg og Jonas også la vi oss.

Reisen til Tyrkia ( del 2 ) - October 13 2014 av Sandra

Vi våknet ca klokka 9:30 det første jeg gjøre var og ta av den våte natt bleien tok på en shorts og en topp så gikk jeg ut får og kjenne hvor varmt det var. Det var alt for varmt til og gå med bleie så jeg tok bare på bikinien og samme shots og topp jeg pakket med meg en liten bag med bleie og en kjole og en ekstra truse hvist jeg ikke skulle rekke doen, broren min hadde faktisk på en slags badebleie ( den var nok i minste laget) forde han ofte bæsjet på seg om det er en gøy lek. Vi gikk ned til stranden og fant oss en solseng tok av oss til vi lå i bikinien. Der lå jeg i nesten 5 minutter før det ble for varmt og ligge for meg så jeg gikk og lekte med broren min i vann kanten. Vi lagde ett stort sand slott med steiner på toppen. Etter at vi hadde byggd slottet gikk jeg til bake til solsenga, men det varte ikke lenge for det ble for varmt og jeg gikk tilbake til broren min. Jonas pyntet litt på slottet mens jeg hentet flere stener, når jeg kom til bake syntes jeg det lukte litt bæsj og spurte " må du bæsje Jonas?" Jeg fikk med ett støn i svar "nei! Jeg må ikke bæsje! Jeg vil leke mere!" Jeg skjente selv att jeg måtte bæsje men jeg holdt det til bake. Vi pyntet mer på slottet og plutselig kjente jeg att jeg tisset det rant nedover lårene og drapp fra trusa, jeg satte meg fort ned på rompa og håpet ingen så det. Jeg å Jonas gikk ut i vannet og lekte litt da jeg så mange små bobbler og spurte " Jonas du bæsjer ikke i gjen?" Han svarte " jeg vil ikke på do!" Da det fløt en liten brun klomp opp av vannet. Når han så den sa han "jeg har bare bæsja nå og en gang før da.. Vi gikk opp av vannet da jeg så att bleia hang litt. Vi gikk bort til mamma så vi kunne finne et en do og skifte på. Mens vi gikk å lette etter en do, bæsjen jeg nesten på meg, men det føltes ikke som jeg måtte bæsje når vi kom til doen. Jeg tok på meg kjolen og bleia, mamma byttet til vanlig bleie på Jonas og vi gikk får og spise mat. Når vi hadde funnet en restaurant og bestilt mat kjente jeg att jeg MÅTTE bæsje og visket mamma " mamma jeg MÅ bæsje NÅ!" Hun visket tilbake "doene var ikke noe særlig rene og det var ganske ekkelt så bare bruk bleia hvist du appsålutt må". jeg tenkte og vente til vi hadde fått maten, men et halvt minutt etter lå alt i bleia. Vi spiste og dro tilbake til hotellet skiftet bleie og la oss tidelig.

Reisen til Tyrkia ( del 3) - October 14 2014 av Sandra (Login SannaBanan)

________________________________________
Litt etter 9 var alle våkne og vi begynte og kle på oss. Jeg tok på meg bukinien og sjolen jeg hadde på meg dagen før, Jonas fikk på seg en badebleie og en grønn bade shots over og en t-shorte og mamma hadde på seg en orange kjole. Vi gikk ned fra rommet og spiste frokost. Etter frokosten gikk vi ned til stranden og bortover Strand promonaden og mens vi gikk ned fikk broren min en stor våt flekk på shotsen sin... Han tisset, han tisset i badebleia den som kun tar i mot bæsj! Jeg å broren min gikk ned i vann kanten og bygde et nytt slott, vi bygget og bygget og etter en stund måtte jeg tisse og jeg slapp alt ut mens jeg satt på rompa. Jeg og Jonas gikk ut i vannet og svømte litt, så gikk vi inn på land igjen. Nå hadde vi vert på stranda i litt over 2 timer vi begynte på ett nytt slott og tetter en stund hørte jeg Jonas sine små promper.. (Jonas promper en konsert når han bæsjer) og jeg spurte "må ikke du på do snart?" Han ristet bestemt på hode og vi fortsatte og bygge. Etter kanskje en halv time kom mamma bort og spurte om vi skulle se litt i butikker. Vi gikk på en do og tok av bleia til Jonas og gikk mot butikkene. Når vi hadde sett i noen butikker så både jeg å mamma att Jonas måtte tisse, men måtte nærmest tvinge han på do.. Og når vi var 1 meter unna doen tissa han på seg... Heldigvis hadde han på seg bade shotsen så han fikk beskjed om og gå ut i vannet til hele shotsen vår våt. Jeg gikk på do, også spiste vi og gikk på hotell rommet. Jeg skulle bare slappe av litt mens mamma og Jonas gikk litt rundt ute, men jeg klarte og sovne og ble vekket av Jonas som sa att jeg hadde tisset. Jeg hadde tisset i senga i søvne... Og jeg hadde kun sovet i 1 og en halv time! Jeg skiftet tøy mens mamma gikk i lobbyen og sa att Jonas hadde hatt et uhell og lurte på om hun kunne skifte. Vi gikk ut en tur mens hun fikset rommet og da vi kom til bake hadde hun byttet overmadrassen og lakt tisselaken i alle sengene... Vi la oss litt over 9

Reisen til Tyrkia ( del 4) - October 14 2014 av Sandra (Login SannaBanan)

Jeg våknet ca 6 og var lys våken, jeg fikk ikke til og sovne igjen.. Jeg vrei meg rund og rund lenge, helt til jeg kjente att jeg måtte tisse, jeg tisset og sov til 8. Jeg bestemte meg da for og stå opp og dusje når jeg vår ferdig å dusje hadde mamma og Jonas våknet. Siden vi skulle dra til kusinen og fetteren min som også var i Tyrkia, men en 1 time og 3 kvarter unna med buss hadde jeg på meg en lang hvit kjole med roser på og bleie under. Broren min hadde bleie på han også men det var umulig å se på noen av oss. Når vi kom inn i bussene var det veldig dårlige busser... Det var ikke do, setebelte på de flest setene også var bussene veldig varme... Vi satt litt langt bak fordi det var noen av de setene som hadde bilbelte. Allerede etter 10 minutter begynte jeg og bli bra kvalm og kastet opp etter ca 15 minutter... Den andre gangen kom helt uten forvarsel, men fikk en pose av ei dame i siste sekund... Broren min blir heldigvis ikke bilsyk, men han bæsjer alltid ca klokka 11 og hvist han ikke får gå på do før halv 12 går det i trusa så han skal være glad han hadde bleie på... Men huff som det stinket! Jeg er sikker på att alle i bussen luktet den ekle lukten! Vel jeg holdt bleia tørr hele vegen... Men jeg tror jeg aldri har kastet opp så mye før! Når vi kom fram til hotellet kusinen og fetteren min var på tok jeg av meg bleia og broren min skifta.. Han hadde vist fått diaré... Kusinen og fetteren min hadde også på badebleie og de plasket rundt i bassenget seg svømte noen runder rundt med Jonas, Emma og Julian, det var egentlig ganske gøy :D vi gikk inn på hotell rommet og tok av oss badetøyet jeg tok på den samme bleia og Jonas fikk en ny, han hadde vist bæsja i badebleia også... Tilbake på bussen fotsatt like ille komfort.. Jeg bæsjet faktisk tre små klumper mens jeg kastet opp... Når vi kom på hotellet vårt skiftet mamma på meg og Jonas, Jonas hadde bæsjet enda mer! Vi var på hotell rommet en stund til vi fant ut av att vi skulle gå en tur.. Vi var ute lenge og så på alle butikkene, vi kjøpte en is og koste oss med den og gikk litt videre.. Vi snakket litt om turen som jeg ikke syntes noe om.. Og om reisen til Tyrkia. Mamma syntes det var litt for varmt i Tyrkia. Vi kom litt inn på temaet bleier og hvorfor jeg egentlig brukte bleier. Vi begynte og lukte en guffen lukt, Jonas hadde bæsja igjen.. Han måtte være skikkelig dårlig i magen.. Vi dro hjem til hotellet og skiftet på han og la oss.

Reisen til Tyrkia ( del 5) - October 16 2014 av Sandra

________________________________________
Jeg våknet av att mamma vekte meg jeg hadde sovet til 10, broren min hadde ikke blitt noe bedre i magen så vi satte på han en badebleie og pakket med 3 til. Vi gikk ned på stranda og koste oss og det gikk ikke lang tid før Jonas bæsjet... Det luktet helt forferdelig så mamma måtte dra han med seg på doen og skifte.. Han kom tilbake og var litt sur på mamma, men kom seg fort. Vi var på stranda en stund før vi gikk får og spise lunsj, da hadde Jonas bæsja igjen og siden det var så bløt bæsj var hele bleiebaken brun... Mamma satte på han en vanlig bleie og gikk får og spise. Vi satt og spiste da jeg kjente rompa ble våt, jeg visket det til mamma, hun svare meg "ta jakka mi(en tynn hvit jakke) rundt magen så kan vi gå på hotellet og skifte etter maten. Det gikk bra en stund men så kjente jeg att buksa ble våtere, det syntes ikke når jeg satt. Jeg knøyt jakka rundt magen og reiste meg, når jeg kom inn på hotellet og speilet rompa mi fikk jeg ett lite sjokk, rompa var brun! Jeg hadde bæsjet! Jeg tok av meg shortsen og dusjet. Siden mamma ville besøke nabo byen (ca 15 minutter unna) tok jeg på meg en bleie. Når vi hadde vært på bussen i ca 5 minutter kjente jeg det renne fra rompa, jeg prøvde og stoppe det, men det rant litt og litt det kom en liten klump og stoppet det opp en liten stund til den datt ut og det fortsatte og renne. Jeg presset og det kom masse ut i stor fart! Jeg slappet litt av og det rant fotsatt, jeg presset litt til og på slutten kom det en promp... Mamma sa "nemmen, hva er det du holder på med?" Jeg så på henne så kikket jeg ned, også opp på mamma igjen. Når vi var fremme svei det litt på rompa og vi fant ett stellerom og skiftet. Vi gikk rundt i byen og kikket litt, så gikk vi langs stranden. Jeg måtte bare prompe en liten promp og presset forsiktig... Jepp du gjetta det... Jeg bæsjet meg fullstendig ut.. Jeg og mamma fant en do og skiftet.. Trusa hadde en brun kant... Nå var klokka ca 7 og vi gikk for og spise. Vi bestilte pizza, det var den beste Pizzaen jeg har smakt! Vi spiste og dro hjem. Når jeg kom inn på hotellet var bleia tørr så jeg gikk på do og tisset og prøvde og bæsje men fikk ikke ut så mye. Jonas hadde bæsjet en del så han fikk en ny bleie og vi la oss.

Reisen til Tyrkia ( del 6) - October 17 2014 av Sandra (Login SannaBanan)

Jeg våknet og følte ett enormt press bak, jeg turslet bort til doen der mamma og Jonas var. Jeg kom bort til døra og kjente det dryppe fra rompa, jeg tenkte ikke noe over det og begynnete og speile rumpa mi, da jeg oppdaget en brun strek langs bleiekanten på trusa, jeg tenkte et øyeblikk til jeg kom på att jeg hadde jo får en slaks diarè... Jeg la meg i senga og spillte litt på mobilen. Jeg kjente det murre bak i rompa og før jeg viste oret av det lå alt i bleia... Vel noe i senga... Bleia var full av bæsj og tiss og hadde bæsj oppover ryggen og en del på lakenet... Den første reaksjonen min var og rope på mamma, også ble jeg litt stille da mamma og Jonas kom ut fra badet spurte mamma hva det var, jeg svarte med svak stemme "jeg har bæsja" jeg så vare rart på meg og jeg reiste meg opp og viste baken og senga så hun bare på meg og sa " uff, da vi får skifte på deg og be om ett nytt laken.." Mamma tok av meg toppen, trusa og bleia så sendte hun meg i dusjen. Jeg dusjet lenge og når jeg skulle tørke meg rant det bæsj ut av meg, ikke mye, men nok til og lage en dam av bæsj... Jeg ropte på mamma, hun kom inn og jeg bare sto der og følte meg som en liten baby... Hun vasket beina mine og satte på meg en bleie og tørket opp. Jeg tok på meg en kjole og truse, broren min hadde bare på badebleia og en t-shorte. Vi gikk ned til stranda, der jeg hjalp Jonas av med t-shorta og gikk bort til mamma. Mens jeg lå på sol senga var mamma med Jonas. Etter en stund gikk jeg bort og vasset litt og kjente det murre i magen. Jeg gikk tilbake til solsenga og la meg på magen for og gjøre mitt, det var 5 minutter og gå til doen og så lenge ville jeg ikke holdt ut. Jeg lå og slappet av i alle muskler og det begynte og renne ut bæsj, jeg presset og det kom en tynn stråle ut i stor fart. Jeg slappet litt av og presset litt igjen, det var helt uten klumper og det føltes som om att jeg aldri har bæsjet så mye før, eter en stund var jeg ferdig og bare lå der. Mamma kom bort etter en stund og sa att Jonas hadde bæsja og lurte på om jeg trengte ett skrift. Vi gikk bort og skiftet, Jonas begynte og bli bedre så han hadde noen lyse store klumper, jeg hadde bare en lys farge i bleia... Vi fikk en ny bleie og vi gikk til bake, selvfølgelig når vi nesten var fremme kjente jeg att jeg måtte bæsje, etter ett halvt minutt begynte det og komme ut når jeg gikk. Når vi var fremme la jeg meg bare på magen og presset for og gjøre meg ferdig. Jonas fikk en vanlig bleie på siden han ikke var helt trygg på bæsjen enda... Vi spiste mat og gikk litt rundt i byen, jeg bæsjet enda en gang! Mamma begynte og lukte det.. Og vi gikk og skiftet. Vi kom inn på hotellet der jeg gikk på do også tok på bleia, både laken og tisseunderlag var bytta.. Det tisseunderlaget hadde bilde av noen stjerner en måne og en slaks fugl inne i et romskip.. Vi la oss for og sove og jeg sovnet på 3 sekunder

Reisen til Tyrkia (del 7) - October 18 2014 av Sandra (Login SannaBanan)

________________________________________
Jeg våknet sist, men fremdeles like etter mamma og Jonas så vi lå og slappet av i sengene våre. Jeg kjente det murre i rompa og presset, det var litt mer klumper i bæsjen i dag. Jeg sa at jeg hadde bæsjet til mamma, så da ble jeg skifta på. Jeg valgte og gå uten bleie og Jonas fikk på en badebleie. Jeg og Jonas var på hotell rommet mens mamma var ute en tur. Da hun kom tilbake hadde hun med en Potte med bilde av en slaks figur og hadde hun med noen leker som hun festa å potta for att Jonas skulle bruke potta til det ene og andre... Mamma gav han beskjed om og prøve potta. Han så på den en stund og fant ut av att han ville leke med en bil som hang på potta, men får og leke med den måtte han sitte på potta. Han fikk hjelp av med badebleia og han satte seg. Etter kanskje 10 sekunder hørte vi han tisse. Da han ikke tisset lengder spurte mamma om han var ferdig, han svarte "NEI!! GÅ VEKK!" Mens han stønnet litt. Jeg tror mamma ble litt glad for att han brukte potta. Når han var ferdig tørket mamma, han og tømte potta. Etter det tok hun på han badebleia og vi gikk på stranda. Siden jeg hadde på meg badetøyet i dag ble jeg med Jonas og leke. I dag begravde vi oss ned, forde vi så noen større gutter gjorde det. Jeg gravde ned Jonas også skulle Jonas grave ned meg. Når han hadde dekket meg med sand, skulle han legge litt mer sand over meg og tømte en bøtte på blæra mi, bæsjet jeg! Uten noe kontroll det rant ut i bikini trusa! Jeg ble liggende stille og etter en stund ropte jeg på mamma, hun kom bort og jeg fortalte hva som hadde skjedd... Hun ba meg reise meg opp mens hun tok håndkleet rundt megvi gikk bort til doen og fikk tatt av bikinien og tok på tøy og gikk for og kjøpe en ny. Vi lette lenge etter en som så fin ut og ente opp med en rosa med hvite perler på trådene. Vi gikk og spiste der Jonas tisset på seg... Han satt i en stol, så man så det ikke. Vi gikk på stranden igjen og badet til det var tid for middag. Vi gikk til hotellet, å det første Jonas gjorde når vi kom inn var og ta av seg badebleia og tisse og bæsje i potta. Etter det la vi oss og sovnet.

Reisen til Tyrkia (del 8) SISTE DEL - October 19 2014 av Sandra (Login SannaBanan)

Vi hadde på alarm til klokken 8:30 fordi vi skulle dra klokka 12 fra hotellet.
Jeg ble liggende i senga og dra meg, også kom Jonas hoppende opp på meg. Han la seg under dyna og presset.. Jeg spurte han "hva driver du med?" Han svarte " eh, bæsjer" mens han presset. Etter en stund fikk han ganske morsomme fjes og stønnet en del.. Han satte seg på kne og lente seg mot meg.. Og presset... Jeg spurte om han snart ferdig, svarte han "jeg er nesten ferdig!" Han gikk ut av senga og sto og presset. Han tok av seg trusa så han bare sto i bleia. Plutselig så jeg bleia dette litt ned, nå så den helt full ut. Hen begynte og hoppe rundt. Jeg gikk mot badet og tok av meg bleia. Tok på meg en ny bleie og en kjole. Vi spiste frokost og skjekket ut. Nå var klokken 11:30 så vi gikk litt rundt. Når det var 10 minutter igjen dro vi opp til hotellet og ventet på bussen. Vi satte oss helt foran. Etter en halv time skjønte jeg att jeg måtte bæsje (jeg var nesten bra i magen igjen). Jonas begynte og bæsje prompene hans var litt høye så jeg tror de som satt nærme oss hørte prompene. Når vi kom på flyplassen kjente jeg at jeg måtte bæsje, men vi hadde stilt oss i kø for og legge bagasjen på rullebåndet og var mitt i køen. Vi gikk til den kontroll tingen ( husker fotsatt ikke hva det heter) og kom inn på flyet. Når vi hadde lettet gikk jeg på do.. Og det var allerede kø! Jeg holdt meg så godt jeg kunne men til ingen nytte... Jeg gikk tilbake til mamma så vi kunne skifte. Når jeg kom tilbake var samme jente der med moren sin som hadde en liten bag... Når vi var de neste som skulle gå inn på doen kom Jonas han hadde tisset så han gikk først så jeg.. Vi satte oss og etter et minutt kom moren og den jenta og satte seg ett sete forran oss. Jonas gikk frem og begynte og snakke med henne. Mamma og moren hennes snakket også sammen så mamma og jenta som het Ida byttet plass. Jonas lekte litt med henne mens jeg satt og så på. Plutselig sa jenta "jeg må veldig bæsje!!" Jonas sa "har du ikke bleie på deg?" Hun rødmet og svarte "jo.." Jonas viste bleie kanten og de smilte. Jeg kjente att jeg måtte tisse, men jeg orket ikke og gå på doen igjen så jeg tisset i bleia. Først litt så litt til også holdt jeg meg. Når Jonas begynte og prompe/bæsje spurte Ida "bæsjer du?" Jonas bare nikket. Ida satte seg på kne forran sete og presset Jonas kom like etter og presset. Jeg hørte de stønne det hadde sikkert mamma og mammaen til Ida gjort og, men var for opptatt med å snakke. Når Ida tok av seg skoene og satte seg på huk i sete, er jeg sikker på att jeg tisset så mye att hele den gule streken ble blå... Nå satt Jonas på kne uten sko og Ida på huk uten sko. Ida reiste seg opp og sto på gulvet, det må ha kommet mye bæsj fordi bleia hang veldig når hun satte seg ned. Jonas satte seg også. Og der ble vi sittende, jeg med veldig våt bleie, Jonas og Ida med full bæsje bleie... De lekte med en ting.. Mens jeg spilte på mobilen. De sa ifra om at de hadde bæsjet og gikk for og skifte mens jeg satt der. Nå skulle vi hente bagasjen og det tar jo alltid en evighet... Jeg måtte tisse men var redd for att bleia ikke skulle tåle det.. Jeg stilte meg ved den tralla vi skulle legge bagasjen på og tisset. Det rant nedover strømpe buksa, jeg prøvde og stoppe men fikk det ikke til.. Vi fikk hentet bagasjen og skiftet bleie og vi gikk til bilen. Etter 5 minutter med kjøring fortalte mamma at Ida bodde kun en halv time unna oss. Vi kom hjem og pakket ut. Og så på en film før vi la oss.

Håper dere likte historien og turen til Tyrkia.. Broren min bruker faktisk den potta mamma kjøpte til han når han bæsjer, jeg vet ikke hvorfor men han synes det er mer spennende og bæsje i den potta.. :P